divendres, 26 de juny del 2009

296. Carrer de l´Oblit. Alacant (2009).

6 comentaris:

  1. A mi ese grafittero que hace como bocetos de carboncillo y que sale en tu foto me gusta pero que mucho, ayer me parecio ver algun mural suyo por Guardamar o La Mata (Torrevieja) que estaba muy bien !!!

    ResponElimina
  2. Em va sorprendre el grafit perquè està en un solar d´un carrer superestrany del barri S. Antón, allunyat,deterioradíssim, amb cases a punt de caure, per on no passa quasi ningú i, per tant, no veu quasi ningú, llevat de les gallines (sí, gallines, com en un poblet) que van soltes per allà. Igual el dibuix és d´un veí, no sé...

    El nom del carrer també és simptomàtic.

    ResponElimina
  3. Tinc l'enorme plaer de comunicar-los que este cap de setmana estic en Alacant.

    Divendres a la nit, la meua xicota i jo farem una cerveseta al barri -si el temps i l'autoritat competent, ho permeten-, si ens volen fer l'honor d'acompanyar-nos, estarem encantats.

    ResponElimina
  4. Jo no puc, me´n vaig a la capital del regne a veure expossicions com un posseït a PhotoEspaña

    http://www.phedigital.com/

    i que se´m caiguen els ullets a trossos de veure tanta imatge. Els anys que he anat he tornat malalt de les sessions maratonianes que em pegue, Madrid amunt Madrid avall.

    Estareu per ací el dia 10??? Paolo s´ha compromés a fer-nos un "sorbete nupcial de llimó i cava" abans o després de visitar als de AVivo en la fira del llibre.

    ResponElimina
  5. Estoy a la espera de uno de los regalos de la no-lista de bodas que no hice y si todo va bien aparecere en la explanada con el mejunje, si todo va mal, me vere obligado a pagarles lo que quieran o bien en Peret o bien en el Noray, osea que vayan pillando mesa...

    ResponElimina
  6. al final, res de res.

    A l'agost amb més temps?

    Estarem uns dies, la primera quinzena, amb càmera de fotos o sense, ens vorem?

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.