diumenge, 8 de juny del 2008

57. Temps d´espera (22-6-1993).

4 comentaris:

  1. Felicitarte por las fotos, todo un documento histórico y de gran calidad.

    Una suerte poder tener digitalizado todos esos archivos analógicos.

    Invitarte a ver mi galería.

    Un saludo

    ResponElimina
  2. Gràcies, Óscar. No cal que em convides a veure la teua galeria perquè la conec de fa temps. Inclús, LinkAlicante et va fer un homenatge molt xulo. Enhorabona.

    Tinc la sospita, inclús, que em sigut veïns durant una temporada (je je).

    Quant als negatius... què més volguera jo que tindre´ls digitalitzats tots!!! Estic digitalizant-los ara poc a poc, a mesura que creix el blog. Durant este mes de juny faré els negatius de les Fogueres de 1993. Però després em queden dues caixetes de sabates pleeeeeeeenes de negatius.

    ResponElimina
  3. Óscar y carles, dos de mis fotógrafos favoritos de alicante! jejeje
    ayer le hablé a óscar de tí, le conocí también por echarnos una mano con Benalúa, con fotos espectaculares del interior de la estación.
    La imagen es una herramienta tan potente en los tiempos actuales, que una buena fotografía puede contar cientos de historias.

    ResponElimina
  4. por cierto! qué bueno lo de los tiempos de espera. tengo un par de amigos en orquestas, y cuando les toca estar todo un día en una barraca o algo así, los pobres se pegan unos ratos al sol, esperando, con el saxo o el tambor a cuestas... menos mal que siempre se les invita a alguna cervecita... jeje

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.