dilluns, 9 de març del 2009

235. Glorieta músic E. Àlvarez Anton. Alacant (1992-1993).

6 comentaris:

  1. Ahi al lado vivia yo!!! Lo curioso es que detras de esas vallas, colindando con las urbanizaciones de Parque Sport había enquistado un callejoncito similar al de C/ Asuncion (En San Blas, detras de las vias de tren) que tenia todo el ambiente de un pequeño pueblo con sus casitas, sus pequeños tallercitos, etc... Recuerdo perfectamente la noche que las derrumbaron para sustituirlas como no por las omnipresentes urbanizaciones de ladrillo visto...

    ResponElimina
  2. Les van enfonsar amb nocturnitat i traïdoria??? Je je

    No me´n recorde del carreronet, i això que devia passar prop d´aquella zona quan anava a fer-li fotos al pont Roig (em va pegar una mania... fer li fotos al Pont Roig en B/N!).

    ResponElimina
  3. Normal lo su fijacion con las fotos del puente, el Pont Roig fue revolucionario por muy diversas razones:

    1) Urbanisticamente unio 2 barrios separados y propicio la creacion de un eje de comunicacion de primer orden en Alicante.

    2) Al mismo tiempo el impacto arquitectonico fue muy grande y redefinio el paisaje de manera espectacular. A mi me parece una obra publica hasta bonita.

    3) El puente creo su propia subcultura!!! Yo vivia al lado y los adolescentes de la zona nos sentiamos muy atraidos a sus inmediaciones. Su inauguracion coincidio con un auge de la cultura hip hopera --que usted tambien ha retratado en muchos de sus fotos -- y se ve que el puente nos evocaba las urbes y ciudades americanas y alli nos dabamos cita.

    Uffffff, que rollos meto...

    ResponElimina
  4. El pont és molt xulo i de moment i degut al nou camí que ha prés el soterrament del tren, pot ser que se salve i no l'enderroquen.
    I una pregunta: ¿si havera segut el pont negre, hauries fet les fotos en blanc i roig?.

    ResponElimina
  5. Ja m´haguera agradat poder fer fotos en blanc i roig o qualsevol altre color!!!

    Són qüestions tècniques, però allà va l´explicació. La càmara que tenia era boníssima, però necessitava negatius de 120-220 o 6X6 (son negatius moooolt més grans que la mida habitual -35 mm-). Els rodets ("carretes") eren de... 12 fotos! i molt cars, més si era color. I el revelat del color també era car.

    Conclusio: B/N i m´ho revele jo. Però en llocs com el Pont Roig...

    ResponElimina
  6. I, Paolo, de rotllos, res. Un servidor aprén molt de tots els comentaris.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.