dissabte, 29 de novembre del 2008

165. Centre de Negocis. Alacant (2008).



8 comentaris:

  1. A mi ese edificio nunca me ha gustado, ademas siempre lo he visto endeble, con unas columnas de hormigon que me daban poca confianza.
    Entre una vez hace ya mas de diez años y era incomodo al ser de pasillos estrechos.

    Pero a dia de hoy ha pasado a un "no ha quedado mal", "es singular".

    La idea de centro de negocios en si (alquiler de despachos y salas) no es mala, y esta funcionando en otros sitios.

    Saludos!

    ResponElimina
  2. Opinions per a tots els gustos: a mí sempre me ha agradat molt, pot ser per lo estrany de la seua forma. I lo que dius de les columnes del formigó és cert. Són massa primes i massa altes, la conclusió a que va aribar un profe meu és que són de ferro, però recobertes amb una capeta de formigó. Per a qui no ho sàpiga, el formigó treballa molt bé a compresió i el fero a tracció, de ahí que s'emplee molt el formigó armat.

    ResponElimina
  3. Habéis visto de noche cómo iluminan el edificio con luces violetas? queda de lo más curioso.

    Otro dato más: es una de las pocas muestras que hay en Alicante del movimiento denominado como "brutalismo" basado en la expresividad del hormigón armado en sus diferentes texturas, encofrados, posibilidades...

    ResponElimina
  4. Rubén: ya tenemos un nuevo artículo, te hago las fotos (o pedimos socorro a Carles) y tu pones el texto. Los edificios los tengo ya localizados 8(bueno, alguno se olvidará).

    ResponElimina
  5. A manar (a més, ara venen vacances...).

    ResponElimina
  6. A ver a ver... que me entere yo de estos planes... me gusta esta idea de tres mosqueteros!! cuenta cuenta!

    ResponElimina
  7. Jo no sé res, és Elkiko qui està maquinant alguna cosa.

    Canviant de tema: el "brutalisme" no és també una perversió sexual amb animals???

    ResponElimina
  8. buagh.
    La primera volta que vaig llegir algo sobre maquinacions va ser a un llibre que me van regalar a la CAM, que es diu Quo Vadis" (molt conegut), i que a cada moment parlava de "les maquinacions de Tigelino"...

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.