dissabte, 7 de juny del 2008

56. Un gir inesperat a l´esquerra (22-6-1993).



4 comentaris:

  1. Carles, disculpa. la primera foto puede que sea de 2003, porque la moda de los autobuses estos descapotables es relativamente reciente.
    Pero la del Autobús... ¡Si es mi querida línea B (ahora 03)! el autobús con más frecuencia del universo, con autobuses dobles, que siempre iba llenísimo, y me llevaba y me traía desde Rafelet, al lado de mi casa al centro!!!
    No recuerdo con exactitud qué año cambiaron la nomenclatura de las líneas de masatusa por las actuales en cifras, pero juraría que fue en el 98 o 99.
    Y la de las belleas debe ser también antigua, creo ver en la banda de una chica que pone 1991!!!
    perdona, pero es que cuando me pongo CSI...

    ResponElimina
  2. Ahhgggg!!! Gràcies, Grisom! Però si totes les que pose ara són de l´any 1993... el que passa és que em vaig enganyar i vaig posar 2003!!! (porte una setmana de dormir poc i mal...). Ja ho he corregit.

    La de les bellees posa exactament:
    Barraca Tot Bacores 1991
    però està dins dels negatius de les festes de 1993. No sé per quin motiu posa 1991 (els donarien algun premi aquell any??? No sé).

    Gràcies per tot.

    ResponElimina
  3. La vertitat és que el nom de la barraca és molt graciós (son totes dones). I el gir a l'esquerra de la cope...bueno és brutal! quina canya, jajajaaaa que me pixeeeeeeeeee!!!! Escolta, a l'estiu quan tingues més temps,és imprescindible que faces un article en eixes fotos de doble sentit...

    ResponElimina
  4. Que bueno ver un bus de la linea B. Un amigo y yo siempre cogiamos la E porque ibamos de alternativos y bromeabamos que la B era muy comercial, lo malo es que la E tenia una frecuencia muy, muy pobre...

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.