dissabte, 2 de maig del 2009

267. “Exquisito menú”. Alacant (2009).

3 comentaris:

  1. Me encantan los grafismos y rotulos de los restaurantes. Cuantas veces habremos visto al mitico señor de bigote vestido de blanco y con gorro ofreciendonos las delicias del dia...

    ResponElimina
  2. Coneixes esta pàgina, a tu que t´agrada el tema dels restaurants?

    http://www.verema.com/restaurantes/portada

    El que té de bo és que gent aficionada a la gastronomia fa comentaris de la seua experiència al restaurant, el dia que va anar, preu, servici, qualitat, etc etc (el que passa és que solen ser restaurants "de qualité", i pica un poc).

    Nosaltres, quan ens volem fer un homenatge (d´any en any, no et penses), sempre mirem les crítiques i són ben encertades. En algunes, fins i tot et rius bona cosa quan després constates "in situ" la precisió dels comentaris.

    ResponElimina
  3. Esa pagina me encanta!!! Sobretodo como se recrean con las cartas de vino, la cristaleria y la presentacion! Para mi que suelen primar factores como la cantidad y el precio es como leer algo de ciencia ficcion!!! Y luego con el tema bodega, maridajes y tal ya es espectacular...

    Muchas veces la he utilizado pero debo confesar para cuando he tenido alguna comida/cena de empresa, ya que a mi tambien se me escapan de precio y tambien casi de preparacion, paladar y conocimiento...

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.