dimecres, 18 de febrer del 2009

221. Dia de pluja al carrer Canalejas. Alacant (1992).

8 comentaris:

  1. Només vore la foto ,me ha vingut al cap una cançó molt bonica : gotes de pluja sobre el meu cap (o cóm se diga en anglès), naturalment en la versió de Dionne Warwick... :)

    ResponElimina
  2. A l´alacantí li fa mal Alacant com a Unamuno li feia mal Espanya, i això que per ací tenim al Camps cantant boleros, últimament... a veure si s´anima a emular Dionne Warwick i ens canta la versió -lleugerament adaptada- "gotes de merda sobre els meus vestits"...

    Elkiko, a mi la cançoneta sempre m´ha recordar la pel.li "Dos hombres y un destino" (o era un "Vespino"?) de Redford i Newman, què xula!

    ResponElimina
  3. jejjee qué bien os lo pasáis!
    de la foto más insospechada salen conversaciones surrealistas!!

    PD: no hay nada como el olor de la ciudad después de la lluvia... es maravilloso

    ResponElimina
  4. De fondo se ve una furgoneta circulando, es una Citröen C-15. Esa furgoneta se vendió durante muchíiiisimo tiempo, sin apenas actualizarse. La usaban desde panaderos a fontaneros, incluso familias numerosas antes de la fiebre de los monovolúmenes.
    He recordado una conversación que le oí una vez a dos conductores de furgonetas en un bar, y no sé porqué, pero se me quedó grabada una frase de la conversación y cada vez que veo una, me acuerdo:

    "Pues yo tengo la C-15, y mira que he tenido furgonetas... pero como ésta, ninguna. No se rompe ni a tiros. Es la mejor del mundo. Te la recomiendo, pasa de las nuevas. Cómprate una de estas aunque sea vieja..."

    Y como bonus, un SEAT Supermirafiori aparcado a la derecha. Menudo trasto gigantesco!! hace muchos años que no veo uno ya... El "plan renove" de coches acabó con la mayor parte de los coches de mi infancia, entre ellos, mi querido ford fiesta.

    ResponElimina
  5. No sé com pots enrecordar-te de les marques del cotxes, jo no en sé cap. Ja t´aniré posant velles glòries...

    Dissabte passat vaig fer una foto en Pardo Gimeno, al costat de la placeta. Era la perruqueria-estètica "IO PLANET", amb lletreros de color teronja, i davant hi havia un cotxe (un "Ibiza"?) EXACTAMENT del mateix color. Saps si és de la tenda o va ser una casualitat?

    He trobat també una foto de "La Noria Hidráulica", encara que un poc merdosa. Quan la netege vos la passe, per si de cas vos serveix per a Benalúa.

    ResponElimina
  6. GUAUUU!!! la noria hidráulica!!! siiiiiiii!!!!! cuando quieras!! qué bueno!!

    Pues el coche ese o es de la peluquería o es de un vecino, porque lo veo mucho ahí. Yo vivo en el mismo edificio que la peluquería!!! qué fuerte, igual hasta nos hemos cruzado y ni nos hemos dado cuenta. Ayyy, exijo quedada ya elkiko-carles-rub!!

    ResponElimina
  7. No t´emociones massa que la foto és d´una qualitat ínfima, amb molt de gra (semblen dentilles: la revelaria mal, supose), feta des d´un terrat... i "La Noria" es veu allà baix, xicoteta.

    Quina casualitat, l´edifici eixe de la perruqueria. Quan tinga la "Noria" més neta te les envie les dos i compares el comerç benaluenc amb 20 anys de diferència.

    Quant a la "quedada", cap problema, podríem aprofitar el dia del Komando "Star Wars Santa Faç" plantejat en l´ultima entrada (jeje). Jo em demane Chewbacca.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.