dijous, 5 de febrer del 2009

211. Hannibal Laguna. C/ Girona i C/ Castaños. Alacant (1998?).


5 comentaris:

  1. Los palacetes de la Calle castaños son uno de los conjuntos arquitectónicos más bonitos de esta ciudad, y lo peor es que no mucha gente levanta ahí la mirada para apreciar los tesoros que tenemos por allí. Me encanta que los comercios como éste hayan sabido convivir con los edificios y ponerlos en valor.

    ResponElimina
  2. Si, perquè durant molts anys, va estar ocupat per una tenda molt coneguda de vaixelles i coses per a la llar (crec que era "El avion", però no estic massa segur), que va ocultar la façana tan bonica mitjançant unes peces de pedra artificial. A mitjans dels anys 80, el Banco de Vizcaya, va establir ahi la seua oficina i el va deixar casi, com està ara...

    ResponElimina
  3. Donde está ahora Hannibal Laguna estuvo muchos años La Cartuja,cuyo propietario José Gras Pardo (ya fallecido) era mi tio.El Avión estaba en la calle Bailén y después creo que se trasladó a la´calle Bazan esquina a Vicente Inglada.Saludos de Tina Jover.

    ResponElimina
  4. És veritat, era La Cartuja, m'enrecorde perfectament de la façana. Veus Carles? Tina té tan bona memoria com jo, per a estes coses...

    ResponElimina
  5. Ja ho veig. El que és un privilegi és comptar amb memòries com les vostres, ja que així puc ubicar moltes fotos que no tinc ni idea on he fet (per cert, Elkiko, ara estic netejant una de la qual dubte on l´he fet: quan acabe, te la passe).

    Tina, gràcies per l´aclariment i per passar per estes pàgines.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.