dijous, 18 de setembre de 2008

110. Hostal García. Carrer Castaños (1992).

8 comentaris:

  1. Home, la veritat és que no sé si les fotos eren Huesca, però la tenda del cantó (que sí era Huesca) era o de roba o de calçat...I m'enrecorde que una miqueta més a l'esquerra al mateix carrer Sant Francesc, hi havia una pastisseria que li deien "Postre Rircardo", molt curiosa, perquè no venia pastissos (casi) sinó porcions de tartes, i molt bones(quiche lorraine, de café, etc...).

    ResponElimina
  2. Al cantó de dalt de este edifici, estava la sastreria "La silueta".

    ResponElimina
  3. Menys mal que estàs per a corregir, que si no...

    Jo sempre he conegut la tenda de "Huesca" (crec que d´Eugenio Bañón, no?) al carrer Sant Francesc i, també, hi havia una altra sucursal (menys assortida) al final de la Rambla cantó Alfons (9+1) el Savi.

    Quan vaig escanejar la foto i vaig veure "Huesca" i "fotografia" ho vaig relacionar, però tens tota la raó, no té res a veure una tenda amb l´altra.

    Corregisc el títol ara mateix.

    ResponElimina
  4. 9+1 ? grrrrr!!! (ja te has passat al bàndol dels X), jajajaa. De la tenda de la rambla (ara crec que hi ha una que li diuen La fragua de Vulcano), venien també discos i allà vaig comprar (m'enrecorde com si fora ahir) el sugar sugar de The Archies.

    ResponElimina
  5. QUÈ FORT! "Sugar, ah honey honey...you are my candy girl..."

    Esta cançò me la posava el meu germà gran, quan èrem els dos més "menudets".

    Quant a allò de la "desena" de l´Alfons, sé que els de Alicante Vivo porten la conya amb tu, però no sé ben bé per què, si la cosa té un rerefons històric o què. M´ho pots aclarir??? Per a mi és un enigma!

    ResponElimina
  6. Jejeje, clar que sí: resulta que encara que el nom autèntic és Alfons X el Savi (com tots els reis, porta l'ordinal), a Alacant sempre se ha dit Alfonso el Sabio i res més, però resulta que a Múrcia és al contrari , al passeig aquel tothom li diu Alfonso Décimo. Jo supose que degut a una invasió de gent de fora i a que oficialment és diu amb X, han començat fa poc a dirli X...això és y a AV se ho han pres de conya i mira...És com el templete de l?Explanada, tota la vida ha segut el templete, mai en la vida li han dit la concha, pues chico: ara és la concha, ni ha segut la Avda de Federico Soto ni del Dr Gadea, han segut els passeig de Soto i de Gadea. En aquest últim cas la culpa la va tindre Galerias Preciados, que va agafar el nom de la llista de carrers...i mira. Tonteries.

    ResponElimina
  7. Aclarit.

    I sí que és de veres, els meus pares sempre diuen "Passeig de" a Soto i Gadea i mai li posen la X a l´Alfons.

    ResponElimina
  8. Done fe de les dues coses. A ma casa Passeig de Soto i Passeig de Gadea. De fet, en castellà Paseosoto -sense respirar- i Paseogadea.

    A Barcelona vaig viure molt de temps al costat de l'estació del metro d'Alfons X. Encara hui no sé com li diuen els barcelonins. Al principi jo li deia Alfonso El Sabio :D, però vaig vore que no col·lava, i ho vaig canviar per Alfons desè. :D

    I una altra de paleto. Hi ha un carrer, Comte Urgell, al que jo li deia Avinguda Comte Urgell!!!

    Avinguda, i tant que avinguda, si és més ample que Maissonave!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.