divendres, 18 de juliol del 2008

90. Tecnologia puntera (1): “Alcomatic”. Aparcament del Moll de Ponent. Alacant (2008).


Heus ací, la MÀQUINA. L´”Alcomatic” detecta la presència d´alcohol en la sang, se suposa que amb una anàlisi exhaustiva de les vostres brafades.

Però, no us deixeu enganyar: sota aquesta aparença científica hi ha el no-res. El que vertaderament determina si esteu en condicions de conduir o no és si sou capaços d´encertar la palleta en el foradet. Fixeu-vos en l´apartat “Coloque aquí la pajita”; fixeu-vos en la mida. En fi.

Tot és més simple del que sembla.

5 comentaris:

  1. Ben pensat, ben pensat...si no la fiques on deus, pues no cal que pagues el euro: simplement no pots conduïr.

    ResponElimina
  2. Cuando vi por primera vez este "artilugio" en el parking me hizo sonreir. Pensé algo parecido a lo que se comenta.

    ResponElimina
  3. Gracias por tus visitas y comentarios Carles. En algunas de mis fotos utilizo un pseudo HDR, ya que esta técnica requiere la toma de tres o mas fotografias iguales con distinta exposición y luego se convierten en una que, efectivamente suele ser muy llamativa. Yo lo hago con un plugin y a partir de una sola fotografía. Conozco perfectamente a Joan y su obra, yo le llamo "el mestre". Solemos intercambiar información sobre tratamiento fotográfico.

    ResponElimina
  4. Quina sort, conéixer a Joan! És molt curiós el tractament que fa de la imatge i les filigranes que consegueix a partir d´una foto, en principi, "normal".

    ResponElimina
  5. Habia oido hablar de esa maquinita pero no sabia en que parking estaba. A mi desde luego me parece muy interesante. Aunque me imagino a alguno delante calculando las copas que se puede tomar y lo que le tarda en dar lo minimo...

    Saludos!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.