dijous, 3 de juliol del 2008

72. Tinc càmera nova.

M´he comprat una càmera. Fa mitja por: hi ha un munt de botons, de llumenetes i fins i tot de sorollets; té infinits “modos” i infinites funcions; té bateria i menú. Amb tanta cosa estic segur que la maquineta té la funció “mini-bar” i la funció “escala-mecànica”, però encara no he trobat les tecles adequades.

Les primeres fotos que faig amb ella són per a retre homenatge a les velles glòries. S´ha de tenir un respecte als majors: atresoren mala llet, però també experiència, coneixements i saviesa. Algun dia, “Allò” (és el nom de la càmera nova, per ara) serà una vella glòria, haurem fotografiat moltes coses junts i ja no la tractaré tan malament com ho estic fent ara.

He fotografiat totes les càmeres analògiques que tinc, flaixos, fotòmetres… (falten un parell de YASHICA que vaig vendre o vaig canviar). Algun dia vos les ensenyaré. “Allò” també ha fotografiat un cartell de Bob Dylan, altra vella glòria que ha estat per ací i que, segons sembla pels periòdics, no ha estat massa simpàtic ni proper (serà un holograma?). I també ha fotografiat Julio de España. Quin feredat.


6 comentaris:

  1. Jo tambéee!! jejej, encara que segur que és més modesta que la teva...Estic probant.la encara.

    ResponElimina
  2. Quina coincidència!

    Jo també estic provant el nou trasto. Ahir vaig anar a veure la ubicació de la foto que et vaig enviar (la del cartell "Whisky Langs") i tens raó: era el C/ del Pou o del Pouet, que està baix de Trafalgar. De camí, vaig fer algunes fotos dels noms dels carrers del costat, perquè em van semblar curiosos: C/ Paraíso, Esperanza, Desengaño, Platos, Peligro... per què van posar eixos noms?

    Ja t´enviaré les foticos, per si et serveixen d´alguna cosa.

    ResponElimina
  3. Salud Carles. Seguiré la pista de esa cámara.

    ResponElimina
  4. hombre! cómo me alegro! y has hecho una descripción preciosa. Seguro que inauguras grandes momentos. Me alegro que ahora vayas a combinar fotos de antes y de ahora. Esto se vuelve cada vez más interesante (si cabe!). Vas a hacer grandes fotografías!!!

    ResponElimina
  5. Quizá te guste hacer algunas fotos de estas intervenciones. Yo gané una:

    http://www.alicantevivo.org/2008/07/in-urbe-2008.html

    ResponElimina
  6. Treshuesos-Pablo!!! Benvingut per estes pàgines. A veure si el curs que ve ens veiem... Bon estiu.

    Rubén, he vist les intervencions al natural (sense saber que les havies fetes tu) i després en Alicante Vivo. Volia fotografiar una de l´Explanada amb gent, però era massa prompte (sóc matiner) i no s´acostava ningú. Com que li estic agafant gust a allò de fer fotos sense negatiu (ja era hora, no?) demà provaré altra volta.

    No hauries d´estar estudiant?

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.