dimecres, 4 de juny del 2008

53. Plaça de bous (20-6-1993).


Es veu que feien una jornada de portes obertes i allà que vaig anar. Dins, l´unica cosa perillosa va ser el xiquet que feia de bou, que em va vindre molt bé per a la foto (encara no m´he atrevit amb els bous de veritat. Val la pena o no? S´admeten opinions).

L´altra imatge és una tonterieta que vaig fer més o menys el 1997 o 1998. Aleshores estava ensenyant-me els rudiments del Photoxoff i vaig fer aquesta cosa tipogràfica.

Un, que s´avorrix…

3 comentaris:

  1. pues hombre, si se admiten opiniones, a mí no me parecen nada interesantes... sino una sangría. Ya no hablo ni de crueldad ni cosas así, que son más que evidentes. Hablo del interés, no sé cómo puede gustarle a la gente ver morir a un pobre animal así, ensangrentado y sufriendo, y con el riesgo para el torero. Vamos, yo es que no podría ni con una matanza de cerdos... pero en fin, respeto que haya gente a quien le guste, pero no lo comparto.

    Sólo he ido a la plaza de toros para conciertos y una vez, de nano, a ver el bombero torero (madre mía, menudo historial tengo...) Eso sí, el edificio me gusta mucho

    ResponElimina
  2. Però si tu eres molt joveee... encara anaven pel món els del bombero torero??? Jo recorde haver-los vist també, de xicotiu, a Alcalà de Henares (un tio meu ens va portar). Igual fan com els Globbe Trotters, que van reponent-los.

    Aquesta i el dia de la foto del xiquet són les úniques experiències taurines que he viscut. Pense el mateix que tu, però sempre tinc el punt eixe de no haver vist l´espectacle en viu per opinar.

    CONTRAARGUMENT. Ara vas tu i em dius que tampoc no he vist un assasinat...

    ResponElimina
  3. Pues jo a festejos tauríns no he anat mai, però a cine d'estiu quan era xicotet sí. Plantaven tres pals enormes i una lona gegantesca blanca que era la pantalla. No vos podeu ni imaginar els diners que van guanyar en aquells anys tots els cines. Més de un dia m'enrecorde que hi havia tanta gent, que ens vam tindre que sentar darrere la pantalla, i clar la pel·lícula es veia del revés. Després amb la tv, la cosa va canviar...

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.