divendres, 16 de maig del 2008

34. Cartell taurí (1992). Avda. Òscar Esplà. Alacant.

1 comentari:

  1. No sabia de la teua aficció,coses de la xarxa,necessitava posar-me en contacte amb vosaltres i mira per a on per mig del meu bloc he trobat el teu.Per cert m'encanten les fotografies, als que ja ens estem fent grans, ens porta molts records.
    M'haguera agradat que algú, de la meua classe hagués dit alguna cosa al respecte per a l'entrega d'orles, jo no he pogut fer res...
    Devia d'haver-se-me ocorregut abans i haver planejat alguna alternativa, per als que com jo, no ens agraden aquestes coses,tal i com sembla ser estan muntades i no podem canviar.
    Disculpeu-me que utilitze aquest medi de comunicar-me amb vosltres.
    la meua adreça de correu és jcolominad@gmail.com.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.